Producenci
Promocje
Pompa oleju Navara D40 2,5DCI
Pompa oleju Navara D40 2,5DCI
700,00 zł 550,00 zł
szt.
Pompa oleju Pathfinder R51 2,5DCI
Pompa oleju Pathfinder R51 2,5DCI
700,00 zł 550,00 zł
szt.
Pompa oleju po 2010r. Navara D40 2,5DCI
Pompa oleju po 2010r. Navara D40 2,5DCI
700,00 zł 550,00 zł
szt.
Pompa oleju po 2010r. Pathfinder R51 2,5DCI
Pompa oleju po 2010r. Pathfinder R51 2,5DCI
700,00 zł 550,00 zł
szt.
Pompa oleju po 2010r. Cabstar 2,5DCI
Pompa oleju po 2010r. Cabstar 2,5DCI
700,00 zł 550,00 zł
szt.
Pompa oleju po 2010r. Maxity 2,5DCI
Pompa oleju po 2010r. Maxity 2,5DCI
700,00 zł 550,00 zł
szt.
Pompa oleju Maxity 2,5DCI
Pompa oleju Maxity 2,5DCI
700,00 zł 550,00 zł
szt.
Pompa oleju Cabstar 2,5DCI
Pompa oleju Cabstar 2,5DCI
700,00 zł 550,00 zł
szt.
Jednostka YD25

W modelach produkowanych w latach od 1998 do 2004 i przebiegach aut ponad 100 tys. km w obrębie panewek korbowodowych pojawiają się pierwsze symptomy zjawiska kawitacji, czyli nagłej zmiany ciśnienia cieczy (oleju) i jej gwałtownej zamiany w gaz. Konsekwencją tego zjawiska jest powolna destrukcja panewek na trzecim i czwartym korbowodzie, skutkiem czego z kolei jest zatarcie całego silnika na panewkach, przy jednoczesnym uszkodzeniu pompy oleju.

czytaj całość »
Dobre praktyki przy montażu rozrządu YD25

Nasze wieloletnie doświadczenie w serwisowaniu jednostki YD25 pokazało, że jej producent nie ustrzegł się błędów w wykonaniu poszczególnych elementów rozrządu, które znacząco wpływają na jego awaryjność.

W poniższym tekście chcielibyśmy przedstawić naszym zdaniem najistotniejsze defekty jednostki YD25 oraz rozwiązania, które bezpośrednio przekładają się na prawidłową pracę całego zespołu rozrządu.

czytaj całość »
do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl